Godmorgon, godmorgon. Hade riktigt trögt att komma upp ur sängen imorse. Men upp måste man! Trevlig att träffa mina tjejer igen efter två dagar ![]()
Går och väntar på två kossor som ska kalva. Ena har en Brownie i magen! Det blir den sista på ett bra tag. Har en som är seinerad men intedr.undersökt och även om hon är dräktig så är det ju många månader innan lillen kommer. Båda två har gått över tre dagar vilket inte bådar så gott för att få kvigor… Jag vill gärna få en kviga efter den andra kossan också, men det är bara att hoppas och hålla tummarna! ![]()
Ha en bra dag!




